Par šādu mašīnu sapņo katrs no mums... Mašīna ,kura brauc ar ātrumu 407km/h. Var teikt ,ka tā ir puse lidmašīna ,pa pusei mašīna. Šo mašīnu būs uztaisītas tikai 300 gabalu pa visu pasauli. Standarta cena ir 1'750'000$. Gan jau ,ka jūs sapratāt par ko ir runa pēc tēmas nosaukuma ,protams ,ka runa iet par mašīnu "šedevru" - Buggati Veyron.
Sākšu no tā ,ka šai mašīnai dzinējs ir 1001 zirgspēku un tas ir divas reizes vairāk nekā sacensību mašīnām. Tās oficiālais maksimālais ātrums ir 407 km/h ,bet vispār tā var sasniegt 430 km/h. Ātri ,ne? Tapēc tā arī ir super mašīna. Priekš šīs mašīnas bremzes taisa tā pati firma ,kas taisa bremzes priekš lidmašīnām "Airobus". Bugatti Veyron aizmugurē ir spārns ,kas palīdz mašīnai uzturēties uz zemes ,jo tā brauc ātrāk nekā lidmašīna ,kad tā uzņem ātrumu. Bugatti Veyron sver ap 1888 kg.
1998. gadā Volkswagen nopērk Bugatti brendu. 2 gadus vēlāk bija nolemts uztaisīt kaut ko neredzētu un tieši Bugatti Veyron. 1. problēma ,ar ko sastapās inžinieri bija dzinējs ,jo bija grūti izdomāt ,kā 1001 ZS ielikt mašīnā. Lai atrastu atbiles uz šiem jautājumiem inžinieriem aizgāja veseli 5 gadi. Viņi uztaisija 16 cilindru dzinēju un šo dzinēju nosauca ,,Double V16". Kapēc Double? Jo inžinieri savāca 1 dzinēju no 2 dzinējiem 8 cilindru. Šīs dzinējs tiek taisīts Vācijā ,Salzgitter pilsētā ,kas atrodas ap 200km no Berlīnes. Dzinējs tiek taisīts no materiāla ,ko izmanto priekš lidmašīnām. Dzinējs uztaisīts vairāk nekā no 3500 detaļām. Ir interesanti piebilst ,ka dzinējam gandrīz visu taisa ar rokām un lai uztaisīt dzinēju ,tad aiziet 1 nedēļa. Šīs dzinējs palīdz Bugatti Veyron sasniegt 300km/h pa 17 sekundēm. Lai varētu arī apstāties ar šādu ātrumu ,tad šai mašīnai vajag arī ļoti labas bremzes. Bugatti Veyron ir disku bremzes un tās uztaisītas no titāna un tie uztaisīti ar rokām no speciālistiem. Šīs bremzes spēj strādāt pat temperatūrā +980 grādu pēc Celsija. Bet tas nav viss ,lai apstātos šī mašīna 400km/h ātrumā. Tāpēc viņam ir 2 bremžu sistēmas. Tagad viņam ir disku bremzes un aerodinamiskās bremzes. Ja mašīna brauks ātrāk par 200km/h un sāks bremzēt ,tad aizmugurējais spārns pacelsies 55 grādos un palīdzēs mašīnai bremzēt. Lai pilnīgi apstātos ātrumā 400 km/h ,tad Bugatti Veyron nepieciešamas tikai 10 sekundes.
Ļoti svarīga lietas ir Riepas un tās taisa firma - "Michelin". Michelin piedāvā 2 grupu riepas - sacensību un tā teikt parastās ,bet Bugatti vajadzēja viņas abas ,bet lai tās būtu vienā riepā ,tāpēc vajadzēja speciāli domāt riepas priekš Bugatti Veyron ,tāpēc vajadzēja ļoti lielas riepas ,tāpēc Bugatti Veyron pieder lielākās riepas ,kuras bija mašīnām un tās ir 36 centimetru platumā. Riepu komplekts priekš Veyron ir domāts uz 10'000 km un jaunais riepu komplekts maksā 17'000$.
©VonrLyStap.
Kopēt šo materiālu aizliegts!
Spiediet Like ,rakstat komentārus un ja kaut kāda kļūda ,tad sakam
Ēēēj nost. Jāmauc pēc tiem dzinējiem, apzagt tā fabrika.
Piegriezz šnabīīīt. ;)
v
oho. o.O
Domāju kad pēc kādiem 100 gadiem, šī mašīna jau būs sīkums..viss ātri attīstās.
Komati tev pieklibo, tu šādi liec viņus 'yo ,yo' liec šādi 'yo, yo'.
Anyway, aprakstu lasīt nevēlējos, neinstrasanta tēma manuprāt, kautko aktuālāku/interesantāku manuprāt nav vērts tik gari rakstīt pa šādu tēmu.
Komati tev pieklibo, tu šādi liec viņus 'yo ,yo' liec šādi 'yo, yo'.
Anyway, aprakstu lasīt nevēlējos, neinstrasanta tēma manuprāt, kautko aktuālāku/interesantāku manuprāt nav vērts tik gari rakstīt pa šādu tēmu.
Nevar nepiekrist Heat.
Nezinu kādēļ man šo būtu ''Vērts zināt''. ;D
That ass!
Par šādu mašīnu sapņo katrs no mums.
Nav taisnība, labāk kādu klasiku - pirmo golfu, kaferu vai ko tādu.
Michelin piedāvā 2 grupu riepas - sacensību un tā teikt parastās ,bet Bugatti vajadzēja viņas abas ,bet lai tās būtu vienā riepā ,tāpēc vajadzēja speciāli domāt riepas priekš Bugatti Veyron ,tāpēc vajadzēja ļoti lielas riepas ,tāpēc Bugatti Veyron pieder lielākās riepas ,kuras bija mašīnām un tās ir 36 centimetru platumā.
Šis teikums ir dīvains, jo ir pārlieku daudz palīgteikumi.
Divas reizes atkārtojas "bet" ; trīs reizes atkārtojas "tāpēc".
Ieteiktu veidot teikumus ar mazāk palīgteikumiem, jo tev īsti nepadodas teikumi ar daudz palīgteikumiem.
Paldies par rakstu.
Es nesu darzens, esu augls
bang the king ir kolosāls.
Un? Nekā īpaša, neglīts dizains, līdzīgs kuģim. Plus jaunākais koenigsegg ir ātrāks par veyron.
Neviens nepārspēs tādas mašīnas kā, c10/r32/r33/r34 skyline, silvia s15, vecie rx7, supra.
Tavs veyron blakus šim sūkā.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R6PJA9tb66E[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uoEJR3mRTek[/youtube]
Kaut vai 913hp e34
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec[/youtube]
INTENSE, nu gan atradi ar ko salīdzināt, pasaules rekords dragreisā ir 1/4 mile zem 5 sec, tātad visi auto izņemot pārķūnētos drag krāmus ir sūdi
Voyrons tomēr ir un paliks leģenda, vnk tanks, vismaz vēl pagaidām.
Tas jau nekas ka arī pāris mašīnu produkciju versijas ir ātrākas
INTENSE, nu gan atradi ar ko salīdzināt, pasaules rekords dragreisā ir 1/4 mile zem 5 sec, tātad visi auto izņemot pārķūnētos drag krāmus ir sūdi
Voyrons tomēr ir un paliks leģenda, vnk tanks, vismaz vēl pagaidām.
Tas jau nekas ka arī pāris mašīnu produkciju versijas ir ātrākas
Nu pastāsti, ar ko tad viņa ir leģenda?
Tādas mašīnas kā subaru impreza 1992-2000 ir leģenda. Ford focus vai audi 100 ir leģendas. Dodge viper. Toyota hilux (vecais). Vai tie paši vecie e21-e34.
Bet ko veyron ir paveicis? Viena no ātrākajām super car mašīnām kas tika palaista ražošanā? Un viss?
Nu bugati mēsls tā vai tā
:P :D
INTENSE, nu gan atradi ar ko salīdzināt, pasaules rekords dragreisā ir 1/4 mile zem 5 sec, tātad visi auto izņemot pārķūnētos drag krāmus ir sūdi
Voyrons tomēr ir un paliks leģenda, vnk tanks, vismaz vēl pagaidām.
Tas jau nekas ka arī pāris mašīnu produkciju versijas ir ātrākas
Nevaru nepiekrist ,tas INTENSE saka stulbības. Par to leģendu arī piekrītu
INTENSE
Par gaumi nestrīdas, man piemēram "whatever" feiss uz visām mašīnām ko nosauci
Veyrons pārsniedza 400 km/h robežu bez nekādiem nitrometāna piejaukumiem un ar viņu var arī braukt legāli pa ielu.
Man tas ir pietiekams iemesls, tāpat kā miljoniem citu cilvēku lai to mašīnu dievinātu.
Jām, gramatika nedaudz te piekliboja, komatos tev ir ritīgas kļūdas un kkādi 3 teikumi ir neloģiski ko lasīju.
Bet Buggati pašam īsti nepatīk, izskats kā poņčiks ;D Bet + ka ātrs.
Arī iedomājos cik tie Buggati Veyron taisītāji saņem peļņā. Jopcik.
Bet 1UP būs tev.